Berit @ Øya

Da var torsdagsøya over og jeg er blown away av både Florence and the machine, Seun Kuti + Fela`s Egypt 80, Mungolian  jet set og ikke minst Fever Ray som alle leverte fantastiske konserter i totalt ulike sjangre. Konserten til Florence and the machine nådde høydepunktet da de gjorde en cover av Fever Ray, wow. Til Seun Kuti + Fela`s Egypt 80 fantastiske  rytmer fikk noen og enhver ristet rumpa. Mungolian jet set leverte en flotters konsert med flotte syngedamer med lys stemmer. Til slutt leverte Fever Ray ledet av Karin Dreijer en magisk konsert med nok av bass og strobelys.  I tillegg til fantastisk band har jeg også møtt noen fantastiske girls i dag, hey yall!

IMG_4198IMG_4186IMG_4218

 

 

 

 

 

Florence and the machines

Florence and the machine

Mungolian jet set

Mungolian jet set

Seun Kuti + Fela`s Egypt 80

Seun Kuti + Fela`s Egypt 80

IMG_4200
Fever Ray

Fever Ray

3 responses to “Berit @ Øya

  1. hei berit! jeg er jenta med gulltights og stripete genser, og kunne tenke meg bildet av oss to i høy oppløsning for å virkelig minnes vår fantastiske stund sammen, og blogge litt om det selv. hadde det vært mulig å få det tilsendt via mail eller brevdue? (forøvrig syntes jeg alle bildene burde være pop-ups, slik at man får sett de ordentlig)

  2. Hei! Sender over bildet av deg og meg på mail jeg. Hva er mailadressen din? Elsker bloggen din forresten.

    Klem fra Berit.

  3. jeg glemte dette helt, hahaha!

    snuskefisk@hotmail.com

    send gjerne bildet😀

Legg igjen en kommentar

