Ikke planer for helgen?

Da vil jeg anbefale følgende. CODA-festivalen er i full gang og programmet kan du sjekke ut her. Jeg for min del skal på forestilling med Carte Blanche, When Clarity Visits , Club Tropicana kjører i gang en fest med drinker så dansing, i den rekkefølgen, Utstillingen Fire Walk With Me finner du i Tøyenata 31 i Oslo, i helgen er det også konsert med Craker, (Erlend Ropstad skal varme opp) , det er Loppemarked på Blitz, der inntektene går til norges eneste kvinneradio radiOrakel, ellers kan du oppleve både I Was King og Harrys Gym på samme sted, du kan sjekke det ut her, vil du nyte den deilige høsten i rolige omgivelser anbefaler jeg deg og sjekket ut Stille Sanger eller Høvikodden Live 09 og Oslo Internasjonale Poesifestival. 

Håper et eller flere tipsene faller i smak. Jeg vil uansett dele noe veldig kult med dere som jeg fant på Underskog.no. Grafitti på tog, juhuuuuu! Sjekk det ut her.

Frode 2 327

Erlend and me!

Have a fun weekend!

Have a fun weekend!

Secret grafitti i Oslo

Secret grafitti i Oslo

One response to “Ikke planer for helgen?

  1. Hei. nå kan du komme på besøk, Berit. vi venter med baguette og alpelue.

Legg igjen en kommentar

