Donkyboy, hjemmefest og pyntefest!!!

Jeg har vært på helgebesøk hos fantastiske Christian, som også kan observeres bak spakene til klubbkonseptet Iconoclastic. Vi begynte helgen med et lite miksekurs. Det oppstod noen hete føleser mellom Alanis Morrissette og meg, ohhhlalaaallaaa.

Jeg pynta meg så i Fam Irvoll-inspirert hatt før vi dro på restaurant. Videre var jeg så heldig å møte medlemmene i Donekyboy, Linnea, Kent, Cato og Peter. Jeg fikk også sagt hei til Rune som er stylisten til Donkyboy som synes kjolen min var fierce! På lørdag var jeg på herlig på hjemmefest.

Takk for en fantastisk helg kjære Christian.

Enjoy!

DSC00049

Linnea som er gjesteartist hos Donkyboy!

IMAGE_083

Pyntefest!

IMAGE_089

Donkyboy!!!

Miksekurs med Christian!

Miksekurs med Christian!

Legg igjen en kommentar

