Big in Japan!

Japan var fantastisk. Møtte mange flotte mennesker de 17 dagene jeg oppholdt meg i dette fantastiske landet med de utrolig hyggelige jentene Anna og Kristine.  Flere av jentene på bildene under var veldig klar for å bli mer enn bare venner, men jeg måtte på høflig tegnspråk engelsk forklare at jeg desverre  ikke var klar for disse langdistansegreiene. Jeg dro nok hjem fra Japan med flere knuste hjerter i bagasjen, men mange nye flotte bekjentskaper.

Ellers har landet veldig mye og by på. Vi har vært i fjellene å gått på ski, besøkt et veldig hellig tempel på nyttårsaften, gjort litt shopping og vært på by`n. Et lite tips fra oss jentene er å ha god tid, planlegg hva du vil gjøre og stick to the plan. Enjoy Japan og bildene under.

To much sake!

Jeg og Kristine finner roen og tonen

Japansk sangkavalkade! Eurovision go home!

Etter ville dager i Tokyo dro Anna, Kristine og jeg til Nozawa Onsen for å finne litt zen og ro i fjellheimen. Fueng Shue på stråmatter, futons og i varme kilder.

Looking good in Kimono, Check out http://himejapan.com

Dagen derpå, deilig å slappe av med noen japanske nyheter!

Jentene og meg lever livets glade dager på The Annex, et pumpende skeivt disco i Tokyo!

Meg med to uidentifiserte herremenn.

Bartender Ikuny klarte ikke å styre sin begeistring for meg!

Legg igjen en kommentar

