Sunkissed @ Bylarm!

Som seg hør og bør er det viktig å komme seg ut når Sunkissed og Bylarm går sammen om å lage fest. Fikk med meg Fjorden Baby! som leverte en helt sinnsykt fet konsert. Ellers var det mye folk, dunkende fet musikk fra henholdsvis g-HA og Olanskii. Sjekk ut klubbkvelden Sunkissed her. Møtte noe funky svenske jenter som anbefalte Neverland i par med Los Putos Patos neste lørdag. De presenterer Maluca fra NY. Sjekk dama her. Funky lady.

Nå er jeg sliten og skal finne senga, men før jeg avslutter er det en ting jeg må få sagt, kan snøen snart forsvinne!!! Jeg vet jeg ikke skal klage, men nå lengter jeg etter sol og sommer.

God søndag, xoxo Berit!

Funky swedish girl promoting Maluca!

Funky lady and me @ Strykejernet!

Spinning records with g-HA.

Olanskii!!!!!

Fjorden Baby!

Legg igjen en kommentar

