Hard-on for Fashion!!!

Siden jeg er så uheldig å ikke få med meg La Roux i kveld, så har jeg heller beinhard moro med bildene jeg har hentet fra http://www.viceland.com.

Ellers er jeg så heldig å få reise med et par kompiser til Bergen i helgen, så hvis det er noen som har gode tips on what to do i Bergen så er det bare å rope ut. Jeg får si som min blogguru Lars Tangen. «Er så drit lei av at folk som tar snikbilder av meg, kom heller bort å hils hvis du ser meg.»  Ser du meg dukke opp bak et ølglass, så vet du hva du skal gjøre. Tatatatttaaaaaa.

Legg igjen en kommentar

