London baby!

OHHHLALLLAAAAAAAA! I dag drar jeg på venninnetur til London, og jeg gleder meg veldig. Venninna mi og jeg kommer til å blogge fra turen, så det er bare å følge med for oppdateringer fra den herlige byen. Det skal sies at venninna mi for en stund tilbake bodde i denne fantastisk byen, så det kan være at hun deler noen hemmelige tips on what to do when your in London. Stay tuned!

Sjekk ut bilde under, synes jeg ser ganske så funky ut eller hva?

Me @ sjokoladefabrikken

Legg igjen en kommentar

