Tilbake fra busy busy London

Nå er jeg tilbake i Oslo! Har hatt kjempe fine busy dager med venninna mi Christina Skreiberg i london. Fått en god dose inspirasjon, og så der det digg å ha en skikkelig jentetur i blandt.

Christina har jeg kjent en god stund og hun driver med masse kult – jobber som frilansjournalist, DJ’er og lager skjerf og smykker. Hvis dere og vil bli litt kjent med henne kan dere lese litt mer om henne her:

design, DJ Donna Martin and Brenda Walsh  &  journalistikk

Vi har hengt i London en uke. Først med kusina hennes (DJ Brenda Walsh), så med venner av henne (Christina har bodd i Øst London i flere år) og så besøkte vi pappa’n til Christina som bor i sør London. Så ja, dere kan tenke dere, da kunne jeg ikke mase på Christina om å blogge, selv om jeg gjerne skulle ha blogga litt, men jeg måtte jo bare henge med i svingene. Jeg skal fortelle dere alt om turen i løpet av de neste dagene.

Her er Christina og jeg på bussen, på vei til Øst London for å henge litt på en av hennes favorittkafeer The Old Shoreditch Station http://www.myspace.com/theoldshoreditchstation (dette var en av stamkafeene til Christina da hun bodde i London).

Så dro Christina og jeg på en av hennes favoritt 2nd hand butikker, Beyond Retro http://www.beyondretro.com/, som ligger i Brick Lane. Stedet er et heaven for jenter som Christina og meg. Og for gutter og!

De har masse kult utvalg, og det er ikke for dyrt. Vi vandra rundt i en times tid, og vi fant noen fantastiske skatter begge to, blant annet en kongeblå paljettkjole og lilla skinnshortsh. NIIICE!!!

Her henger jeg i prøverommet.

Legg igjen en kommentar

