God jul og godt nytt år!

For tiden er jeg i Japan og jeg har har i den anledning desverre ikke fått lagt ut innlegget om København som jeg lovet, men det kommer, det kommer. Ellers ønsker jeg alle mine venner en riktig god jul og et saftig nytt år.

Min julegave til dere er følgende blogger som jeg kom over når jeg for en tid tilbake var på besøk i Stockholm. Check it out and enjoy!

We Are Awesome er på en måte 3 blogger i 1.  bloggen fra  Sør-afrikansk er en moteblogg, fra fester, gata og rett og slett deres egen blogg der de skriver om ting de synes er kule, sjekk den ut her.

I can teach you how to do it er en en drøyere variant av We Are Awesome. Dette  er også en moteblogg, men de fokuserer for det meste på fest.  Her kan du også komme over kjendiser som Lindsay Lohan på en snurr. Sjekk ut siden her.

FFFFOUND er en blogg der den som titter innom kan legge ut egne bilder og lignende som de synes er fett. På denne bloggen kan du rett og slett finne inspirasjon og samtidig inpspirere, så sett igang og publiser selv! Sjekk den ut her.

Fotograens våte drøm vil jeg kalle bloggen trianletriangle. Mange snåle, men fine bilder i denne bloggen. check it out her.

Julesmask fra Berit!

Legg igjen en kommentar